Magic Compass (CG).

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

Magic Compass (CG).

Indlægaf orient » lør jun 07, 2014 8:43 pm

Hvad syntes i om den?
orient

Re: Magic Compass (CG).

Indlægaf orient » lør jun 07, 2014 8:49 pm

Ja skal jo være den første til at sige....endnu et flot spilglas lydside,ja må høre andres mening da jeg ikke har prøvet spiltemas :(
orient

Indlægaf Vaporator » lør jun 28, 2014 5:55 pm

død syg lorte automat. ingen linier i gameflash, opsparing til linjer er max 9 liniespil. spilene er død syge og alt bliver sat på auto, fordi man ingen indflydelse kan få i nogle af spilene, minus nudge.
det en ommer og den er ikke en potte pis værd i min verden.
Vaporator

Indlægaf orient » lør jun 28, 2014 6:29 pm

Upss,det lyder ikke godt :( ,det gør ondt i mit CG hjerte :cry: ....håber andre vil give bare lidt med pilen opad :oops: Mvh Orient :wink: (skal lige sige jeg ikke selv har prøvet dette spiltemas :) )
orient

Indlægaf Vaporator » lør jun 28, 2014 6:44 pm

Nej det er ikke så godt. men jeg er også glad for automater jeg selv skal tænke lidt over og arbejde med for at få bedste resultat ud af dem. Mange linie spil Nudge osv. Extreme og thors er klart mine favoritter.
Det er nok en smags sag. Den har dog en jackpot bank som man kan vinde i game flash eller spare op med. lidt ligesom down under. her er der bare 1 bank.

Hvis jeg skulle lave og designe en automat, ville det være med tonsvis af linie spill nudge osv. MEN den skulle ikke ringe så tit fordi den gav flere kredits i selve spilene og gav mange timers sjov. så sjældent rigning og mere sjov men med same udbetalings muligheder bare uden en rigning. men når den så ringede ville det være en jackpot der ville frem og ikke kun den tvunge 1 gang som vi alle har prøvet.
Vaporator

Indlægaf orient » lør jun 28, 2014 6:48 pm

Ok :D ....ja det ville være spændende :lol: Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf Vaporator » ons jul 09, 2014 12:06 am

Der er dog en feature som er godt ved de nye maskiner som kommer fra nu af hos CG. det er nudge kan man fortryde på manuel nudge, hvis man nu har talt forkert kan man annullere OG når man krydser en gevinst som feks 3 citroner giver den ikke gevinsten jo mindre det er det man ønsker, dog ikke hvis man vælger den skal gøre det auto.
Vaporator

Indlægaf orient » man jul 14, 2014 12:03 pm

Flot,ja det er okay super nyt fra CG :D Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf spil123 » ons nov 18, 2015 12:53 pm

Jeg er ked af du synes den er dødsyg...

Maskinen er lavet af samme team bag Down under, Mac ness, Mexican Wheel, Jungle, Super 7 og Happy Hour ( DAE)

Idéen med linier er den, at man selv kan opspare og indsætte linier når spil vindes, der er faktisk mulighed for flere end de 9 linier da du yderligere kan opspare 1200 f point og derved opnå 2 linieflash mere, udover kan jeg oplyse at I programmet er indført at hvis Jackpot bank runder 20 gives med sikkehed bank ved næste gameflash. der er flere der har "lært" at spille maskinen og fået 18.000 - 22.000 kredit ud af den...

I starten var liniebank lavet til max.20, men det kunne maskinen ikke holde til, derfor blev det 9 med mulighed for 2 extra flash.

spil123
spil123
spil123

Indlægaf lassevegas » tors nov 19, 2015 10:39 am

spil123 skrev:Jeg er ked af du synes den er dødsyg...

Maskinen er lavet af samme team bag Down under, Mac ness, Mexican Wheel, Jungle, Super 7 og Happy Hour ( DAE)

Idéen med linier er den, at man selv kan opspare og indsætte linier når spil vindes, der er faktisk mulighed for flere end de 9 linier da du yderligere kan opspare 1200 f point og derved opnå 2 linieflash mere, udover kan jeg oplyse at I programmet er indført at hvis Jackpot bank runder 20 gives med sikkehed bank ved næste gameflash. der er flere der har "lært" at spille maskinen og fået 18.000 - 22.000 kredit ud af den...

I starten var liniebank lavet til max.20, men det kunne maskinen ikke holde til, derfor blev det 9 med mulighed for 2 extra flash.

spil123

Tak for info.

Vi har denne i vores spillehal - syntes generelt spillerne har taget pænt imod den.
lassevegas

Indlægaf JetheHenriksen » tirs feb 28, 2017 9:07 am

Hej
Kunne godt tænke mig at prøve denne Magic Compass, men den er åbenbart ikke fremstillet eller opstillet i særlig mange eksemplarer, Er der en person, der måske ved hvor i Aarhus området, den er opstillet ? Har tjekket flere store steder uden at finde den :?
Mvh Jethe :)
JetheHenriksen

Indlægaf orient » lør nov 11, 2017 5:44 pm

Hejsa tilsalg på dba :D

God Weekend :wink:
orient

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark