MIDNIGHT MADNESS - Hvad synes I om den ?

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

Re: MIDNIGHT MADNESS - Hvad synes I om den ?

Indlægaf orient » fre dec 10, 2010 7:35 pm

Hørt Morten :D ,ja dette er en kanon maskine.....tror sku ikke man bliver træt af dette spiltema :lol: står på top 3 næst efter de bedste maskiner Cg har lavet nemlig Orienten----virginia-city og ja så Midnigt 8) ......som skrevet så kan man jo anno 2010,ja snart 2011 se at de gode gamle klasikker altid er optaget trods der snart er kommet mange nye spiltemaer i drift,men ikke rigtigt har slået igennem :cry: Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf GB123 » tors jun 16, 2011 3:16 pm

Har også lige fået den i hus......meget underholdende med gode lyde :D

Er der nogen der gider at forklare alt det her omkring "øjne der lyser på den 13. i måneden"? :?

Er der tale om øjnene i edderkopspindet eller vampyren? :wink:

MVH GB123
GB123

Geografisk sted: Sydsjælland

Indlægaf orient » tors jun 16, 2011 3:26 pm

Hej Grant :D ,det er øjnene i spindet sker den 13 i hver måned ,og så sætter den valfrit konstant Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf GB123 » tors jun 16, 2011 4:40 pm

orient skrev:Hej Grant :D ,det er øjnene i spindet sker den 13 i hver måned ,og så sætter den valfrit konstant Mvh Orient :wink:

Tak for infoet Henrik!

Det vil sige masser af spil, men ikke nødvendigvis nogen garanti for at ramme jackpot & ingen indvirkning på Superflash? :P

MVH Grant.
GB123

Indlægaf orient » tors jun 16, 2011 5:28 pm

Hej Grant :D ,ja og nej :) ,fik godt nok 30 jacpots tilsidst på mener superflash :) ,men om det er nogen garanti ved jeg ikke :shock: ,var første gang jeg har prøvet dette,så må vente til den næste 13 i måned,men du kan jo prøve at stille dato til 13 på din maskine og selvfølgelig din datboks,hvis du ikke kan vente til i næste måned :D Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf GB123 » fre jun 17, 2011 10:38 am

Jeg tror jeg venter indtil den 13. i næste måned 8) .

Spillede ellers på en i Unique i mandags (den 13!) og kunne ikke få je på øjne i spindet....til gengæld lyste øjnene hos vampyren 8) :? ...måske er dette en forskel fra Maxi udgaven :?:

Venter stadigvæk på min Midnight Madness Jackpot flash....lampene er tændt for både månespillet & edderkoppen, men kistespillet giver INGEN gevinster :evil: ....måske SKAL man
have linier samtidigt :?: :roll:

MVH GB
GB123

Indlægaf orient » søn jan 15, 2012 3:06 pm

Hejsa :D ,ja som skrevet i anden tråd :lol: ,ja så var det d.13 i fredags og sørme om jeg ikke fik 60 jacpots i flash efter masser af valtfrit (det med øjnene i spind) :!: ,ja på top 3 så en 2-er.....delt med min klasikker Orienten :P God søndag Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf demed » fre nov 09, 2012 9:41 pm

Dette er en genial maskine. Spil 3 er genialt, og de andre er også gode, især spil 1 hvis man har super nudge.
Går jeg på værtshus og får super nudge føler jeg ihverfald jeg har en fordel i forhold til andre :wink: Især hvis man holder rigtigt i spil 1..

Foruden det så har jeg den selv.. Gav 60 jackpot, så 60 igen, så 40, også skulle man tro den var færdig, nej den overrasker bare heltiden..
Gammelt tema som holder 110%
demed

Indlægaf orient » fre nov 09, 2012 10:01 pm

Hørt 8) ,dejligt at have dette kit liggende skal snart have det i maskinen igen har du prøvet fredag.d 13 :?: Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf demed » tirs nov 13, 2012 2:07 pm

Ja det har jeg, dog ikke på mit kit, men på en maskine på et værtshus
demed

Indlægaf orient » fre okt 24, 2014 7:28 pm

opdate :!: :!: ,fik 3 gange 60-jacpots i superflash.....dvs hver gang den røg i superflash ja så landede den i 60-jacpots :? :? det har jeg aldrig prøvet :shock: ,sluttede med 36.458-kredits har haft dette temas i mange år,så det er den største kredits jeg har revet på min egen maskine :D ....ærgeligt det ikke var ude i den virkelige spillehal :cry: ....syntes i lige skulle vide at midnigt også kan give store kredits såsom Thors og extreme :lol: Rigtig God Weekend til jer alle på forums Hilsner Orient :wink:
orient

Indlægaf Gambler183 » tirs dec 01, 2015 11:48 pm

Midnight madness

Glæden var stor, da jeg kom hjem med spillet, fik sat det til, og gik i gang..
Gav mange gode spil med linier indenfor de første 2000kr. Jeg kørte en total nul stilling af maskine ved installation. ( men ingen JP, der skulle mere til. )

Siden har jeg erfaret at jeg HADER disse 2-5-10-30-60 maskiner.
ALT for tit, sidder jeg tilbage med følelsen af røv, have brugt tusindvis af kr og TID, både privat og i hal, for kun at ramme, 2 eller 5 JP..

Overall på Midnight, er at den god og sjov PRIVAT, men efter at have tæsket den privat går jeg klart udenom den i hallen.

Spil 1. Kistespillet.

Som sådan en okay ide, grundlæggende, problemet er bare, synes jeg, at der er for mange JP gevinster at vinde, der burde have været andre muligheder end det, linier, flash, gameflash etc.
Synes alt for tit at få 2 el. 8'JP. Og så kun ramme den en gang, som giver 800 credit.
Dog har jeg forbavsende tit ramt, magic madness i dette spil, ( privat ) noget jeg altid kæmper med i hallerne.
Jeg synes ofte at der er en overflod af 3x ens, under andre spil. Men de viser sig ikke så tit under dette spil. Min højeste stime uden 3 ens i dette er 9 spil.

Spil 2. Fuldmånen.

Her går det helt skævt for CG, det fedeste spil, HVIS man kunne starte med mere end 10 spil. Fra begyndelsen.
Man er kun lige kommet i gang og så er det slut, der skal tændes 16 felter for JP, hvilket kun kan lade sig gøre d. 3 søndag i marts hvor det er skudår, mens månen står i halv, og solen skinner, og blid vind fra sydvest.

MEN kan man, og her skal det siges MEN, ramme spillet med linier, OG have 7 ekstra spil optjent, har man en god chance for at ramme felt 16 JP.. Et godt spil, med linier og ekstra spil, hvis jeg ikke har dette vælger jeg det aldrig, og det synes jeg er synd for en maskines overall, der er jo altid et spil på en maskine man ikke er fan af, men her kan det kort og godt ikke betale sig at tage det, ved valgfrit, medmindre linier/ekstra spil haves.

Spil 3. Edderkoppen.

Helt klart det fedeste spil, ikke fordi der er så meget udfordring i det, når først man har kørt det et par gange.
Men mulighederne undervejs er gode, specielt flashen har for mig altid givet godt, nogle gange 60 JP. Det minder rigtig meget om spil 3. Valhalla på thors, dog synes jeg at thors version, har nogle lidt federe features.

Får man linier undervejs i edderkoppen, er man godt kørende, og der er meget underholdning i det.
Jeg vælger altid dette ved valgfrit.

Gameflash.

Had kærlighed forhold til den, jeg synes det er irriterende at man skal ramme 7 for at få en rigtig flash, tilgengæld er det fedt at ramme 6, 3 gange i et spil og have 90 linier, man kan nå mange ture i edderkoppen for det, kun der jeg har prøvet det.

Men for at gøre det SKAL man ramme GF 1-2-5 1000 gange først.
Det skal man sikkert også på alle andre maskiner, men her føles det bare af mere, da den er forudbestemt.

Uret.

En fed opsparings feature til spil, 7 stk i alt, går forholdsvist hurtigt med at komme derop, efter min mening skal disse kun gemmes til spil 2, absolut ikke bruges undervejs, men kommer selvfølgelig an på hvordan man spiller maskinen, og om det er i hal, eller privat, og vigtigst hvor meget tid man vil bruge foran den.

Supernudge.

Fed feature, som kan bruges undervejs, det kræver, ( efter min mening ) tålmodighed, man skal ikke bruge den på eks. Valgfrit spil, men gemme den til man eks. Er i spil 2 og kan tage linier på den.

Fredag d. 13 feature.

Den program version jeg havde, den gamle, så vidt jeg er informeret, havde denne.
For at det skal fungere, skal maskinen, og dat boks være indstillet med SAMME dato og tid.
Det der sker er at den nærmest konstant sætter valgfrit, øjnene i edderkop spindelvævet lyser, og den siger hehehehahahaaaaa, agtigt. På selve fredag d. 13.
Jeg har oplevet mindre end 100 credit pr valgfrit, på den her.
MEN maskinen har jo stadig sin %, så hvis den lige har givet kisten, dagen før d. 13, skal man ikke sætte næsen for højt op efter store jackpots.
Dog vil jeg sige at min personlige midnight rekord, ligger på denne dato. Og med denne program version.
Ramte 29.300 credit.
Ikke på et spil, men flere, og et hav af linier.

Efter jeg i en lang periode kun havde valgt spil 3. Edderkoppen ved valgfrit, prøvede jeg at skifte taktik, fordi jeg mente spil 2. Som jeg eks. Konsekvent aldrig valgte, var lidt mere friskt i det nu.

Men NEJ, dette kunne ikke svare sig, valgte det over en lang periode hver gang ved valgfrit, uden linier, for det meste med lidt spil opsparet, eller 7. Og ingen gang her kom jeg tæt på JP.

Hvad der også er nederen ved denne maskine, efter min mening, er at på valse 3, er de nederste 8 symboler KUN frugter.
Dette gør at man for det meste ikke kan bruge direkte nudge til en fløjtende fis, jo du kan få frugter, og få uret til at rykke, og optjene spil, meeeeeeeeen......??
Man vil jo gerne have muligheden for gameflash og andre ting ved direkte nudge.
Og af en eller anden grund sætter den altid, valse 3 i midten af de 8 symboler.

Lyd temaet er super godt, og glasset er efter min mening et af de flotteste af samtlige Compugame, har lavet.

Et okay tema herfra, til privat brug, det giver løbende "små" gevinster, men jeg går udenom den i byen.
Gambler183

Foregående

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark