ORIENT EXPRESSEN - Hvad synes I om den ?

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

Indlægaf bally » fre okt 10, 2008 5:14 pm

Billede

Herunder:
- Hvad synes du er særligt godt ved denne maskine ?
- Hvad synes du er mindre godt ?
- Hvad får dig til at spille på denne maskine ?

Skriv også gerne hvis du har andre bemærkninger :lol:
Med venlig hilsen

Anders
E-mail: mail@bally.dk
Web-site: http://www.bally.dk
========================
Flippere i samlingen: ROAD SHOW
Derudover enarmede tyveknægte med arm og trykknapper.
Vægautomater og Arcade maskiner.
bally
Site Admin

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf orient » lør okt 11, 2008 7:18 am

hejsa orienten er en kanon fed maskine,virkelig et hit fra compu-game som stadig er et hit trods sin alder :lol: lige som hugo var i gamle dage,Mvh orient :wink:
orient

Indlægaf HpDesigns.dk » lør okt 11, 2008 8:23 pm

En maskine jeg tror der er kommet for at blive. Det er en maskine som er en klassiker, og som bare stadig trækker fulde huse i spillehallerne. Alle de spillehaller der er omkring mig, der er det altid Orient maskinerne der er optaget som de første.

Mange hilsner
Henrik
HpDesigns.dk

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf orient » søn okt 12, 2008 6:30 pm

rigtig Henrik den beste maskine compu-game har lavet :lol: en rigtig klasiker lige som gode gamle Hugo,stil going strong :lol: godt gået cg ,ærgligt der er så langt mellem en der virkelig slå igennem :cry: håber på en orient 2 Mvh orient :wink:
orient

Indlægaf Bager » man okt 13, 2008 3:25 pm

Hej

Ja Orienten er en rigtig flot maskine.
Gode lyde, gode spil.
Ja en rigtig klassiker.
Det er så rat at have den i sin samling :)

Mvh. Bager
Bager

Geografisk sted: Møn

Indlægaf orient » man okt 13, 2008 3:41 pm

hørt ove :D håber du-i nyder denne klassiker af en kæmpe hit trods alderen :D er virkelig misundelig :lol: nej tillykke til jer dejligt at i virkelig ved hvad god er :lol: rigtig god fornøjelse det har i fortjent :D nb.dejligt at se at jeg ikke er den eneste der er forelsket i dette hit fra compu-game topkarakter fra mig 13-tal Mvh orient :wink:
orient

Indlægaf orient » fre okt 17, 2008 5:41 pm

hej alle :D ja søger stadig et komplet byggesæt til maxi :D for dette spil ville jeg gerne ehverve evt til ombygning af min u-36 selvom den er af nyere dato :D så skulle i ligge evt pris ja så skriv endelig rigtig god weekend til jer alle med denne skønne interesse :D Mvh orient :wink:
orient

Re: ORIENT EXPRESSEN - Hvad synes I om den ?

Indlægaf orient » søn feb 08, 2009 2:01 pm

Ingen der vil bytte :cry: Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf orient » lør feb 13, 2010 9:01 pm

Hej Alle kanon super maskine.....dejligt at have denne super klasikker i samlingen,ja det var også længe under vejs før det lykkes :D ....fut fut fut til jer alle og en rigtig kanon dejlig vinterferie til jer alle Mvh Orient (expressen) :wink:
orient

Indlægaf orient » søn feb 21, 2010 9:10 pm

Hejsa så gik orienten amok......3 gange 20-jacpots i togspillet efter først at have afsluttet det første spil kom togspillet ,og ja så var der 20-jacpots igen,og efter lidt spil ja så 20-jacpots igen :D ,.....det var første gang jeg selv har prøvet det,aldrig ude i en spillehal :shock: ,kredits fik jeg lige omkring 13650,---kredits :D :D .....andre med nogle erfaring med denne herlige klasikker hører jeg gerne fra jer som har denne i samlingen,evt erfaring ude i den virkelige spilleverden Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf Morten_ae » tors sep 23, 2010 10:03 pm

Hej.
Har haft denne maskine i et par måneder nu... Og lad mig da være den første der skal komme med noget kritik :D

Til trods for alderen af maskinen er den da fin, fede lyde osv.. Helt sikkert en klassiker..
Men er SIMPELTHEN så træt af gameflashen.. Den giver hele tiden dårlige gevinster, også selvom den er i den gode gameflashkolonne.. Og skulle du endelig være heldig at få 2 eller 3 linier, er de hurtigt overstået, og mange gange får man ikke brugt dem til noget.. Den gemmer heller ikke linierne ved jackpot osv.

Synes alligevel de nyere maskiner der f.eks. giver 3 linier i 30 spil eller 5 linier i 50 spil, er noget sjovere.. F.eks. Thors hammer, der ofte giver liniespil..

Det kan også være at jeg har noget til gode på denne maskine, den har f.eks. ikke givet 3 linier i 50 spil endnu :roll:

Mvh Morten
Brugeravatar
Morten_ae

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf orient » fre sep 24, 2010 2:56 pm

Hej Morten.....skal nok komme :D ,,,bare vent til den går amok ja så kan den ringe op til flere gange på samme dag 8) ,og ja så ender du også mellem 20-30.000-kredits :lol: Tillykke med klasikkeren mange hilsner Orient :wink:
orient

Indlægaf Vaporator » søn jun 29, 2014 9:00 pm

død syg pensionist automat. tryk auto og så køre det. tema er flot og lydsiden er fin. men det vidst også det.
Vaporator

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark