forslag til udvikling af DAE automat

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

forslag til udvikling af DAE automat

Indlægaf DT » man okt 13, 2008 9:19 pm

Hej alle, tænkte om nogen havde nogle forslag til hvad der kunne gøres bedre i en DAE automat af type 55, det er dem som ikke har en skærm. f.eks Pompeji, Robots, Submarine, Mounteverest osv.. :D
DT

Indlægaf orient » ons okt 15, 2008 7:46 pm

hej DT dae er rigtig langt fra Compu-game undskyld :x er stor Cg -fan og selvom man ikke lige rammer det rigtige spil så er de stadig nummer 1 med design---mini---maxi osv osv,valsebånd-spilleflade--lyde--gameoverflash osv osv,så skal du vælge automat om det er privat-evt ehverv ja så er der kun en på marked det er Compu-game :D ,men jeg vil persoligt vælge Compu-games Mvh orient :wink: nb. en gang cg-fan ja så for livet :D .
orient

Indlægaf Hanss » tors okt 16, 2008 6:42 am

Dae er kommet et langt stykke tættere på...
i min verden skal der arbejdes helt fantastisk meget med art-work..
Selve glassene ser latterligt dårlige ud.....

så skal DAE finde nogle symboler DE står for,en rød tråd igennem deres valsesymboler,ligesom CG har rød blå grøn bar....

Det er ligesom at DAE har haft nogle gode udviklere men nogle dårlige ledere til at finde en stil.....

Det virker somom at ikke alle i DAE vil det samme....

Her til slut vil Jeg gerne rose DAE for at have rykket et flot stykke på det sidste, godt gået DAE....FIND så en rød tråd....
Hanss

Indlægaf bally » tors okt 16, 2008 1:08 pm

Hejsa.

Vil da også gerne give et par ord med på vejen :lol:

Jeg har i alle årene været stor Compu-Game fan og er det stadig.

Men DAE har efter min mening fået lavet flere gode maskiner på det sidste end Compu-Game har.

Det har da betydet, at hvis jeg er ude og spille og mine Compu-game favoritter er optaget, ja så vælger jeg ofte at spille på DAE's nyere maskiner.

Jeg må give Hanz ret i, at DAE's artwork kunne være flottere.

Maskinernes spil er jeg dog blevet glad for og har da selv erhvervet mig et par DAE maskiner i samlingen.

Men mon ikke VISION maskinerne stille og roligt slår type 55 maskinerne af markedet på et tidspunkt ?

Angående Compu-Game og DAE automater, så har jeg det billede, at Compu-Games maskiner er mest populære i spillehallerne på sjælland,
imens det i Jylland er DAE's maskiner der spiller best....

Så de 2 mærker henvender sig til forskelligt publikum og supplere måske hinanden meget godt.

Jeg er i hvert tilfælde positivt overrasket over DAE's nyere maskiner og venter med spænding på de kommende maskiner fra både Compu-Game og DAE :lol:
Med venlig hilsen

Anders
E-mail: mail@bally.dk
Web-site: http://www.bally.dk
========================
Flippere i samlingen: ROAD SHOW
Derudover enarmede tyveknægte med arm og trykknapper.
Vægautomater og Arcade maskiner.
bally
Site Admin

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf orient » tors okt 16, 2008 4:22 pm

hørt en gang cg-fan altid cg-fan,håber stadig compu-game kommer men en rigtig klasikker som ved smc,der mener jeg hugo som var et rigtigt hit i rigtig mange år ja så kom orient-expressen som stadig er et kæmpe hit og stadig så eftertrakt at den er svær at få fat i :oops: kom nu compu-game :D er og bliver cg-fan Mvh orient :wink:
orient

Re: forslag til udvikling af DAE automat

Indlægaf bowler300 » lør mar 07, 2009 10:28 pm

Hej Orient

Orient expressen er skam ikke svær at få fat i hvis man vil betale prisen for et nyt byggesæt, eller automat, kan nemt skaffe en kontakt til dig men orienten er ikke billig som ny, og det er ikke lige den der bliver skiftet ud men det gør nogen af CGs seneste kæmpe flop i spillehallerne, så som U36, extreme, Sheik, til dels bandit
bowler300

Re: forslag til udvikling af DAE automat

Indlægaf orient » søn mar 08, 2009 8:26 am

Hej Bowler tak for dine oplysninger :lol: Har og ved det godt man skifter jo ikke disse maskiner ud mener orienten-midnigt-baker da de er de fortrukte på spillestederne :D Rigtig god søndag Mvh Orient :wink:
orient

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark