The GBU - Hvad synes I om den ?

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

Re: The GBU - Hvad synes I om den ?

Indlægaf orient » fre sep 25, 2015 8:31 pm

Super maskine :D ,kan kun bakke jer andre op i jeres positive input om dette spiltema 8) ....dejligt at have dette tema i hus.....kan varmt anbefales for andre som går i tankerne om erhverve dette skønne spagetti temas et inferno af spil og flot flot lydside :)
orient

Indlægaf Gambler183 » tirs okt 06, 2015 8:52 pm

Good Bad Ugly

En okay maskine, den er sjov i starten, men så bliver den kedelig, sådan er det vist med de fleste maskiner, men for mig forsvandt wow faktoren over ny maskine i hus, hurtigt, og den er skiftet ud igen.

Spil 1. Gunshop

Dette er kun attraktivt, hvis du har sparet min. 90 points op af 99 mulige.
Det kræver, efter min erfaring ca. 1000kr. Fra 0 til de min. 90 points, som udløser øverste flash hylde.

Men når man så får spillet, er det godt, rigtig god JP mulighed, og ok side gevinster på hylde 3.
Linier gør spillet endnu bedre, da den giver flash på samtlige hoveder der kommer pr. Tryk.
MEN jeg synes altså 1000kr. Er for lang tid at vente på et spil, jeg oplever alt for tit at få spillet for ikke at bruge det, man får 5 til banken for at få spillet, og kan så vælge at spille med de points man har, eller gemme dem.

Spil 2. Galgen

Er den helt klare favorit på denne maskine, du starter typisk på 14 spil, jeg plejer at bruge de første 4-5 tryk til at udelukke gevinster, lort hvis barerne viser sig, da de høje gevinster udelukkes..
Men omvendt godt at få udelukket de små når cowboyen viser sig, hvilket han generelt gør tit på dette spil.
Kan man ramme linier i dette spil, er man forholdsvist tæt på Dilichance, MEN den skal altså rammes 2 gange i spillet, som om 1 ikke var svært nok :roll:

Som mange skriver har den en skjult feature, hvor et hoved viser sig i galgen, jeg har aldrig prøvet det selv, men ved det sidder der, da der er monteret pære til det på lampeprint.
Hvordan det helt præcist fungere ved jeg ikke, men den skulle gå direkte i JP når det sker...

Spil 3. Cowboy

Hyggespillet.

Et okay spil, hvor du bruger tid, meget tid, på at næsten nå i mål....
God feature med aflevering af bestemt antal køer,for her nu gevinst, vær opmærksom på du starter forfra med køer, ved aflevering løbende, men det fede er at man forholdsvist nemt kan optjene flere spil ved aflevering af 2 køer.

Linier kan IKKE bruges i dette spil, kun til ekstra spil :roll:

Da man får et højt start antal af start spil, er der ok muligheder for at ramme JP, hvis den er med en :lol:

GameflAshen er god, fedt at man kan satse på linier eller nudge, afhængig af hvad man vil gå efter.
Giver ofte superhold, jeg går altid efter grøn bar, og de kommer 9 ud af 10...
Lander dog på 400; i 12 ud af 10
God feature at man kan tænde hver dilichance i toppen af flashen, som så går i Dilichance flash.

Dilichance. Jackpot spil.

Fedt med udelukkelses metoden, ved gennemføring af 5 spil.
Super slukkes, og du er garanteret 20-40-60 jackpot, ved at få dilichancen i næste spil...

Alt i alt en gennemarbejdet maskine, det fede ved den her er, det er en 20,40,60 maskine, ikke det der med små JP på 2,5,10.

Hvis man kender bare lidt til maskiner er den super nem at spille på, der kræves ikke det store af spilleren.

Flot glas, god lyd side, dog er flere genbrugt fra Virginia, der kunne man måske godt have lavet noget nyt? Der er trods alt en del år mellem de 2 maskiner.

Ikke min første prioritet i hallen, med mindre den står godt :lol:

Men den er fed til hjemme brug, da alle kan spille på den.

God fornøjelse :D
Gambler183

Indlægaf Gambler183 » tirs okt 06, 2015 9:20 pm

Hov glemte den vigtigste og fedeste feature ved denne maskine.

Når man rammer 20 eller 40 JP, tæller HVER rød bar en JP op inden den første grønne viser sig, så det kan betale sig at holde på skidt, og måske få den røde :D
Gambler183

Indlægaf orient » ons okt 07, 2015 7:59 am

Hej Gambler :D ...tusinde tak for din flotte beskrivelse af GBU ja kan kun give dig ret i det hele du beskriver :wink: Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf Gambler183 » ons okt 07, 2015 12:27 pm

Tak Orient, kommer til at skrive lignende indlæg om de temas jeg får i hus hen ad vejen, når de er gennem tæsket og bliver skiftet.
Forhåbentlig kan andre få gavn af infoen :D
Gambler183

Indlægaf orient » ons okt 07, 2015 12:45 pm

Super :D .....glæder mig til at høre lidt om Orienten 2 :mrgreen:
orient

Foregående

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark