Black knight hvad synes i om den?

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

Black knight hvad synes i om den?

Indlægaf demed » tirs apr 26, 2011 3:07 pm

Har en Black knight, og synes at denne maskine er utrolig sjov. Der er hele 5 spil, og en kanon gameflash. Desværre kan 2 af spillene ikke spilles med linier, men så ville man nok også vinde altttt for meget.

Maskinen virker endda uforudsigelig, idet at den kan give jackpot selv når man ved der ikke er mange penge i maskinen.

Men hvad synes du om denne maskine? Er den kedelig og hvorfor? Eller er den sjov og hvad gør den sjov mm.

Derfor synes jeg maskinen er sjov.
Der er mange spil, og den giver forholdsvis tit spil, og ofte valgfrit.
Giver hele 50 linier.
Og meget mere.
demed

Re: Black knight hvad synes i om den?

Indlægaf soraner23 » lør maj 14, 2011 9:46 am

demed jeg giver dig helt ret . det er en kanon dae automat . min farvorit . er sjov når man ringer linjer osv ..
soraner23

Indlægaf demed » lør maj 14, 2011 10:55 am

Ja den kan være rigtig sjov. Og synes også den er god til at give spil. Og alle spillene er sjove på hver sin måde
demed

Indlægaf Banditmesteren » man jul 25, 2011 10:04 pm

Var i klar over at alle spillene på Black Knighten i starten virkede med linier?? Men det fik DAE jo så lavet om eftersom den kørte over 100% :-) se det var tider! Udover det så er Black Knight den fedeste maskine til dags dato, synd der er så få af den slags maskiner! Bare en simpel ting som lys nudge gør at man er meget herre over hva der foregår, derudover ringer den med linier og det er jo det fedeste overhovedet :-) Thumbs up for BK
Banditmesteren

Indlægaf demed » tirs jul 26, 2011 10:51 am

Ja det er jeg godt nok blevet fortalt. Må have været vildt i spil 2 og 3 med linjer. Så er man sikret utroligt mange kredits.

Ja Black knight må være en af de fedeste maskiner. Har dog kun prøvet den i privaten.
Selvom den er af lidt ældre dato synes jeg bestemt den er på højde med Apache, Tornado, Heroes, midnight madness mm.

Lys nudge er genialt, det giver spilleren stor indflydelse, samt at man kan være heldig at få gameflash i spillene, ved f.eks. brug af lysnudge.
demed

Indlægaf Morten_ae » tirs jul 26, 2011 12:56 pm

Hvad kan man med lysnudge ?
Ja jeg er normalt kun til compugame :oops:
Brugeravatar
Morten_ae

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf demed » tirs jul 26, 2011 2:33 pm

Lys nudge er noget man kan samle under spil. Disse fås på valse 1 ved at der kommer en diamant. Man kan så nudge en valse op eller ned enhver tid i spillet. Her kan man så nudge terninger, hestesko eller hvis man er heldig en flash. Man kan have max 9. Og de gemmes ikke til næste spil.
demed

Indlægaf Banditmesteren » tirs jul 26, 2011 5:30 pm

Nu har jeg selv været aktiv spiller i mange år og er også opvokset med maskiner i mit hjem :)
Så jeg ved det fleste om maskinerne og har vil jeg selv mene os de fleste tricks til hvordan man køre maskinerne helt rundt på gulvet..

Til jer der ikke kender Black Knight så handler det om at fange linierne og så spil 5 altså 7´erne.. Så kan du ved hjælp af din lysnudge steppe gratis rundt i den ydre cirkel, og så gå ind når du har samlet 2 af hver. For så er de 2 Extrachancer og superflash nemlig gratis. Det skal gerne ske inden for de første 2-3 tryk så det kræver lidt færdighed - HUSK at den kun stepper når der kommer et tal frem på et af valserne, dvs har du en 2´er på 1 valse en 6´er på 2 valse og en 5´er på 3 valse så har du her 13 i det hele. Det geniale ved den her maskine er at man kan hoppe rundt ligeindtil man får en gevinst. Har du brug for en 13´er til at lande på noget lækkert så stepper du bare valse 1 opad. (cancel holdes inde og der trykkes på hold 1, de vil højest sandsynligt være gratis idet der sidder diamanter/lysnudge relatvivt mange steder på valse 1) når du så har steppet 2´eren op og væk fra skærmen, ja så slipper du bare cancel og trykker på hold 1 igen så har du 13, sku du derimod bruge en 12´er ja så stepper du selvfølgelig bare videre op med valse 1 så der kommer en 1´er frem :) det er lidt nemmere at vise i levende live - men de gjorde store øjne da jeg lavede 40.000 for 2 uger siden i en lokal spillehal i Kolding :) Utroligt at man kan få så mange til at stå og kigge :)

Jeg håber i ku bruge min viden ellers må i jo bare spørge - Gladiatoren er næsten på højde med Black Knight grundet der ligeledes er lysnudge og linieringninger tja hva skal jeg sige spil Wuuhuu :)
Banditmesteren

Indlægaf Morten_ae » tirs jul 26, 2011 9:38 pm

Lyder spændende... og linieringninger, så får man jackpot når bar lander på en af linierne istedet for kun centerlinien :?: Eller har jeg misforstået det :oops:
Brugeravatar
Morten_ae

Indlægaf Banditmesteren » ons jul 27, 2011 12:29 am

Ja men desværre ikke i de nyeste programmer hvilket er ret underligt! Men det der er fantastisk ned Dae's vidunder her er at der er valgfri Jackpot dvs efter bar 50 tryk eller gamble 40 el 60 eller efter joker på valse 3 som her en en drage som sidder på hver 3 (så kan du regne ud den rammer hver gang) :-) og her er det 30 tryk eller gambling mellem 20 og 40, det er det rene vidunder af en maskine hvis man kan spille den ordentligt!
en linieringning med joker valgt gir i snit 16.000 så skal den bare ringe 3 gange med linier så er den ved at være der :-)
Bar Jackpot flasher mellem 800-1000-1200
Joker flasher mellem 200-300-400-1200
Banditmesteren

Indlægaf demed » ons jul 27, 2011 6:46 pm

Det er genialt at man kan have jackpot på linier. Så er det virkeligt sjovt. Er vildt som man kan vinde når man vælger dragerne.

Prøvede din fidus i spil 5 (havde dog ikke linier), men fidusen var skam god nok, fik en masse gratis, og kom ind i cirklen med 1 spil, også giver den også gratis spil så man har 3. Maskinen havde lige haft givet jackpot, og gjorde det skam lige igen.
Black knight er en herlig maskine, som kan være ret uforudsigelig ligesom futec 98.
demed

Indlægaf Banditmesteren » ons jul 27, 2011 11:53 pm

Demed :) !

Har du Black Knight stående privat?

Og Futec 98 hvorfor er det ik lige der ringer en klokke hos mig hva er det for en maskine?

Banditmesteren
Banditmesteren

Indlægaf Morten_ae » tors jul 28, 2011 8:45 am

Futec 98 = Alle nyere compugame maskiner. Futec 98 er navnet på hovedprintet i maskinen..
Brugeravatar
Morten_ae

Indlægaf demed » tors jul 28, 2011 10:38 am

Ja har en stående. Derfor jeg ved det er en kanon maskine. Med hensyn til futec 98 så se mortens svar Hehe.
Ps. Har alle black knight forholdsvis ringe grafik? F.eks kan små bogstaver være ret svære at læse og grafikken er ikke lige så flot som på en olfert. Har nemlig aldrig set en i en spillehal.
demed

Indlægaf Banditmesteren » fre jul 29, 2011 12:12 am

Så det er altså Futec 98 der dræber alle spillerne i spillehallerne! Inklusiv mig :(

Lyder fedt du har en BK stående Demed ik en du vil af med? :)
Banditmesteren

Næste

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark