Her er lidt stille ?

Ideer til spiludviklere vedr. nye spil, temaer, design og lignende.

Her er lidt stille ?

Indlægaf spil123 » ons sep 10, 2008 8:20 am

Hej

Mange synes det var en god idé med denne "Ideer og forslag" men hvor bliver de af ? nævn nogle spil, hvad er godt ? Hvad er skidt ? hvad burde være lavet anderledes ?

Tag Midnight Madness, fed maskine ? uden edderkop spil hvad havde maskinen så været værd ?

Allan Capone, vigtigheden af at muligheden for 4 ens i spil laver linier, uden denne mulighed ville maskinen være intet værd. enig ?

I mine øjne er en god maskine en der kan give overraskelse selvom man intet har "sparet" op, men samtidig har muligheden for man kan spare noget op og udnytte senere, enig ?

Prøv at nævne nogle spil der er gode og dem der er dårlige, gerne med beskrivelse om hvorfor og gerne holde os til Futec, flere ældre maskiner indeholder spil der ikke kan godkendes idag.

mvh. HS
spil123
spil123

Indlægaf bally » fre sep 12, 2008 9:16 pm

Hejsa.

Ja det er måske stilhed før stormen :lol:

Må da umiddelbart give dig ret i dine eksempler.
Jeg vil selv ved lejlighed komme med lidt vurderinger af nogle af spillene og hvad det er jeg tænker kunne gøres bedre/anderledes,
således at spillet kunne være mere attraktivt.
Med venlig hilsen

Anders
E-mail: mail@bally.dk
Web-site: http://www.bally.dk
========================
Flippere i samlingen: ROAD SHOW
Derudover enarmede tyveknægte med arm og trykknapper.
Vægautomater og Arcade maskiner.
bally
Site Admin

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf orient » lør sep 13, 2008 6:23 am

hejsa kommer også snart med lidt indput :D mvh orient :wink: god weekend til jer alle :wink:
orient

Indlægaf Super AaB » lør sep 13, 2008 2:17 pm

en rigtig fed maskine efter mine mening ville være en maskine med Orientens Togspil, Virginia's saloon spil og Celebration's Fødselsdags spil og en gameflash ligesom thors hammers også celebrations ur til at få gameflash/valgfrigt spil ved 12timer. og ved grøn bar flash: 300-400-500-Jackpot.

Sådan en ville være fed at spille på :D
Super AaB

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf spil123 » lør sep 13, 2008 7:12 pm

Men Orientens togspil er jo gentaget i Allan Capone Whisky spil, samme spil, dog synes jeg Capone´s er bedre fordi man har mulighed for at vinde linier i spil ved at holde på 4.hjulet. Orienten er dog flink til at smide 20 Jack.

Celebration´s Tjener: ja, godt spil, men hænger 100 % sammen med uret, uden ur ville dette spil være ligegyldigt, lidt samme som magic night hvor lysspil intet ville være værd, hvis ikke det tændte "prikker" til gameflash.

Hvad synes i om Blue bar´s Nugde/ Linier valg i gameflash ?
( hvis du ikke kender Bluebar, så når gameflash vindes kan du vælge om gameflash søjle skal give dig mulighed for at vinde linier eller nugde, dette valg foretager du inden flash løber.)

spil123
spil123
spil123

Tilbage til Ideer og forslag til spiludviklere i Danmark