Skift at spil !!!

Alt hvad der omhandler reparation af din automat skrives her.

Skift at spil !!!

Indlægaf JetheHenriksen » fre jul 09, 2010 6:56 am

Jeg har skiftet spil i min CG automat, det hele kører fint, MEN :roll: i 2 felter og i en hel lodret linie på det store glas, samt i midterste valse blinker lysene hele tiden og der høres en snurrende lyd der ikke hører hjemme, er der nogle gode bud på hvad jeg kan gøre ved dette? ellers god ferie til alle på dette gode forum :)
mvh Jethe.
JetheHenriksen

Re: Skift at spil !!!

Indlægaf orient » fre jul 09, 2010 2:52 pm

Hej jehte,først hvilke spil snakker vi om :?: ,er det emc-smc.m.overb.eller futec-96-98 :?: ...mere info og jeg vil gerne hjælpe evt pr pm :D Mange solskins hilsner fra Orient :wink:
orient

Geografisk sted: nykøbing-falster

Indlægaf orient » fre jul 16, 2010 7:46 pm

Hej Jehte hvilke spiltema :?: snakker vi smc---emc eller futec-96-98 :?: Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf JetheHenriksen » lør jul 31, 2010 10:59 am

Hej :D
Prøver igen, min CG automat der stadig blinker viser CPU 8031, er der nogen der ved hvad det betyder?, vil lige tilføje at det spil jeg skiftede fra, kørte på datboks, hvori mod det ny monterede kører uden, ved ikke om det har nogen betydning.
Det er det gamle system emc-smc i denne automat.
Sommer hilsner :lol: Jethe.
JetheHenriksen

Indlægaf orient » lør jul 31, 2010 11:08 am

Hej hvilke futec spil sad i maskinen :?: ,og hvilke spil sætter du i nu :?: ...emc-futec kan ikke sammen 8) Mvh Orient :wink:
orient

Indlægaf bowler300 » søn aug 01, 2010 2:01 pm

Hej orient

Hun skriver jo netop det er smc/emc, derfor har der nok ikke været et futecspil i den.

og Jethe, ja det giver et problem med hensyn til at gå fra et spil der kræver datboks, og til et der kører uden på samme print.

Det vil kræve en nulstilling af printet for at det virker, om det er det der er din fejl skal jeg ikke gøre mig klog på, eller om det måske er en defekt prom du har.

Men i hverfald kan du ikke bruge dat/ikke datboks spil på samme print uden nulstilling (har selv prøvet og den gik ikke), og heller ikke f.eks. celebration2000 og nevada, da den ene kræver det ekstra bogholderi og den ikke gør.

håber mit svar hjælper dig på vej
bowler300

Indlægaf JetheHenriksen » tirs aug 03, 2010 9:58 am

Hej bowler 300
Tak for kvalificeret svar :D
mvh Jethe.
JetheHenriksen

Tilbage til Tips & hjælp vedr. Enarmede tyveknægte / spilleautomater