bingo pinball maskine

Køb/salg/bytte af maskiner + reservedele - så er det her.

bingo pinball maskine

Indlægaf leon skinbjerg » lør feb 13, 2010 8:15 pm

hej alle. er der nogen der ved hvor man kan købe en " bally " bingo pinball maskine . ved navn som = super 7 - double up - bonus 7 . de få'es i mange andre varianter , men det er mest uden for landets grænser. de er lavet i 1970 - 1974 . jeg spillede meget på sådan en maskine i starten af 70'erne på "kronborghavnbad" i helsingør. flyttede så fra byen , og tænkte ikke i de baner mange år efter ... i starten af 90'erne mødte jeg sørme på "MR.bingo" igen , denne gang på et spisehus/cafeteria mellem fredensborg og hillerød , og den fik selvfølgelig nogle håndmønter af mig . NU har jeg igen fået blod på tanden , nu vil jeg EJE sådan en kalorius , så de mønter den stjæler fra mig tager jeg bare tilbage ( med nøglen ) ..... er mon nogle herinde der ved hvor de kære maskiner er blevet af, hvem der muligvis opkøber sådan nogle maskiner er jeg meget interesseret i få det af vide , så jeg kan indrettet min kælder til et gemmested... MVH leon.
leon skinbjerg

Re: bingo pinball maskine

Indlægaf orient » lør feb 13, 2010 8:55 pm

:?: lyder interesant men kan desværre ikke hjælpe :oops: ....følger int. med i forløbet Mvh Orient :wink:
orient

Geografisk sted: nykøbing-falster

Indlægaf Jonas » ons mar 03, 2010 6:02 pm

leon skinbjerg skrev:hej alle. er der nogen der ved hvor man kan købe en " bally " bingo pinball maskine .

Bally Universe på QXL måske?

http://www.qxl.dk/pris/legetj-rollespil/spilleautomater/flipperpinball-maskiner/miss-universe-bally-bingo-pinball-maskine-fra-1975/v/an600108154/
Jonas

Indlægaf hjust2009 » tors jun 03, 2010 7:50 am

Hej jeg har lige sat 2 til salg en næsten ny og en ældre model.

Hilsen Henrik 20555542
hjust2009

Tilbage til Køb & Salg af Andet Maskineri