datboks

Generel snak og diskussioner om enarmede tyveknægte / spilleautomater.

datboks

Indlægaf burgerdk » tirs feb 02, 2010 11:56 am

hej, ved ikke om emnet hører til i denne kategori, men er der en der kan hælpe med hvorfor maskinen nu skriver " tele link blok. sikringen var gået i boksen, men den er skiftet, eneste forskel var at den har kørt med cg spil, men nu har jeg sat den over til en gamagica maskine.. men det burde vel ikke ha betydning, eller hvad?

håber nogen har en god ide til hva der kan være galt.

Henrik.
burgerdk

Re: datboks

Indlægaf Hanss » tirs feb 02, 2010 12:13 pm

Hej...

Husk også at når du tilslutter en ny maskine skal det "godkendes" på datboxen...ellers er det et datkabel der er defekt...De er iøvrigt PISSEHAMRENDE følsomme..
Prøv at bytte rundt på 2 datkabler og se om det bliver bedre...

Hans
Hanss

Indlægaf burgerdk » tirs feb 02, 2010 12:28 pm

tak for svar hans, men nu kan jeg ikke få liv i displayet på boksen, printet ser fint ud, men kan der være en kortslutning eller lign, evt kan man checke boksen på en eller anden måde??
burgerdk

Indlægaf burgerdk » tirs feb 02, 2010 1:09 pm

tja, nu fandt jeg så lige ud af der ikke var liv i det batteri som sidder i boksen, så måske lige man skulle være startet der.. prøver lige det batt og se rom det ikke var en ganske simpel fejl der er årsag til det..
burgerdk

Indlægaf GB123 » tirs feb 02, 2010 2:20 pm

burgerdk skrev:tja, nu fandt jeg så lige ud af der ikke var liv i det batteri som sidder i boksen, så måske lige man skulle være startet der.. prøver lige det batt og se rom det ikke var en ganske simpel fejl der er årsag til det..

Hej Henrik!

Husk at tryk på ENTER knappen i boxen når du tilslutter den en ny automat...det var jeg nødt til med min CG link datbox inden boxen accepterede en ny automat :wink:

MVH GB
GB123

Geografisk sted: Sydsjælland

Indlægaf burgerdk » tirs feb 02, 2010 8:03 pm

problemet løst... ny sikring, og strømledning til boksen havde et brud, så den er nu lavet..

tak for jeres hjælp.

Henrik.
burgerdk

Tilbage til Snak om Enarmede / spilleautomater